czwartek, 17 lipca 2014

Czwartkowo pozytywnie

Jestem najzupełniej świadoma, że obecna pogoda sprzyja raczej nastrojowi na muchę, która utknęła w czymś lepkim i gęstym. Jednak u mnie, mimo to, jest cudownie i bardzo energetycznie. Niewątpliwie wpływa na to moje (no dobrze, NASZE) muzyczne odkrycie tygodnia. Miesiąca. Roku. Sama nie wiem. Nie, jednak moje odkrycie. Mężczyzna zna tą dziewczynę od lat. I kocham go również za to, że dzięki niemu odkrywam takie pozytywne cuda. Jestem totalnie w niej zakochana. Gdybym była mężczyzną, śniła by mi się po nocach. 

Tak, to jest mój sposób na piękny dzień. Polecam. Ostrzegam. Uzależnia. 




A co wywołuje uśmiech na Waszych twarzach? Jakie są Wasze sposoby na leniwe czwartki? 


Cudownych chwil dzisiejszego popołudnia!

2 komentarze:

  1. Całkiem fajna piosenka. ;) Na końcowe pytanie też odpowiem muzycznie: we czwartki warto posłuchać Janelle Monáe (polecam płytę "The ArchAndroid"; ale trzeba to poznawać raczej w całości i raczej po kolei - to album o charakterze narracyjnym).

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka zawsze potrafi poprawić humor. Mnie zawsze nastraja pozytywnie czas, kiedy porządkuję dom ( niekoniecznie w czwartek :P ) przy dźwiękach nowo kupionej płyty. Jakkolwiek dziwnie to brzmi, sprzątanie przy muzyce zawsze mnie relaksuje.

    OdpowiedzUsuń